Ubrania robocze z logo firmy

Zastanawiasz się nad tym, czy ubrania robocze z logo firmy są rozwiązaniem, które można określić mianem optymalnego? W takiej sytuacji nie pozostaje Ci nic innego, jak zwyczajnie zapoznać się z ofertą, którą udostępniliśmy.

W naszej opinii nie sposób wyobrazić sobie jakiekolwiek ubranie robocze bez konkretnego brandingu i personalizacji. To dziś obligatoryjny element identyfikacji wizualnej każdej firmy np. z branży budowlanej czy logistycznej, a jego brak niekorzystnie świadczy o jej wizerunku.

Co więcej, to doskonała forma reklamy Twojego biznesu. Pracownicy stają się w ten sposób wizytówką firmy i profesjonalnie ją reprezentują. Logo przedsiębiorstwa umieszczane jest najczęściej na bluzach roboczych, niemniej w zależności od branży i zapotrzebowania pojawia się także na koszulkach, polarach, kurtkach, kamizelkach, bezrękawnikach, czapkach, spodniach czy fartuchach.

Ile kosztują ubrania robocze z logo firmy?

Cena każdego zamówienia jest kwestią indywidualną i zależy od wielkości nadruku, wzoru czy ilości deklarowanych podczas zakupów sztuk. Nasze produkty wykonujemy za pomocą innowacyjnych technologii, dzięki czemu możemy zagwarantować trwałość odzieży, odporność w trudnych warunkach pracy, niezwykłą jakość oraz estetykę, dlatego cena jest adekwatna w stosunku do mocnych właściwości asortymentu.

Po co i dla kogo?

Ubrania robocze z logo firmy to bardzo istotny element jej działalności. Nierzadko dostarczanie znakowanej odzieży roboczej jest regulowane przez pracodawców w regulaminie pracy – w przypadku nieotrzymania ubrań pracownik ma prawo powołać się na zapis i upomnieć się o przydział. Inwestycja w koszulki, kurtki, spodnie czy bluzy to o wiele lepszy pomysł niż wypłacanie ekwiwalentu, a przy tym z pewnością przyniesie zmultiplikowane korzyści marce. Oszczędność budżetu marketingowego oraz bezsprzeczny efekt wizualny to tylko przykłady zalet wdrożenia ubrań roboczych z logo firmy w przedsiębiorstwie, które pełnią zarówno funkcję ochronną, jak i promocyjną.

Dziś znakowanie odzieży roboczej to zdecydowanie potężny krok w stronę rozpoznawalności marki na rynku, sposób na wyróżnienie firmy wśród konkurencji oraz szansa na wzmocnienie relacji biznesowych. Odzież sygnowana logo firmy to nie tylko wariant dla pracowników produkcji, ale również kadry zarządzającej, np. w przypadku uczestnictwa w międzynarodowych targach lub konferencjach. Personalizacja ubrań ma na celu wyrażenie profesjonalizmu marki, identyfikacji personelu z firmą i wzrost poczucia, że pracownicy rzeczywiście tworzą zgrany
zespół.

Jak znakujemy odzież?

Wszystko zależy od efektu, jaki chce osiągnąć klient. Ubrania robocze z logo firmy znakujemy metodą sitodruku, metodą FLOCK lub za pomocą haftu komputerowego, który daje trwały i satysfakcjonujący rezultat.

Duże znaczenie przy wyborze właściwej techniki znakowania ma powierzchnia materiału. Ponadto na proces decyzyjny w tej kwestii wpływa konkretny wzór i kolorystyka. Nasi eksperci pomogą wybrać najlepsze rozwiązania dla Twojej marki.
Haft komputerowy uznaje się za najbardziej elegancki sposób znakowania odzieży.

Co ważne, wykazuje bardzo dużą odporność na ścieranie oraz odbarwianie i doskonale radzi sobie z różnymi fakturami. Ponadto haft komputerowy to ukłon w stronę klasyki, która wpisuje się w nienaganną estetykę odzieży. Z kolei metoda sitodruku jest technologią, dzięki której farba ląduje bezpośrednio na produkcie przy wsparciu właściwych matryc. Sitodruk jest wytrzymały, a ubrania nie tracą na jakości w trakcie długiego użytkowania.

Odzież znakowana jest najczęściej na kołnierzu, na wysokości klatki piersiowej, na plecach lub na dole materiału z przodu po prawej/lewej stronie. Takie formy oznaczania są najpopularniejsze wśród zleceniodawców.
W naszej ofercie znajdziesz wysokiej jakości ubrania robocze z logo firmy. Serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub online. Zrealizujemy Twoje potrzeby i oczekiwania.