Jakie elementy odzieży wykorzystać do reklamy?
Nadruk na odzieży to popularna i stosunkowo niedroga forma reklamy. Umieszczenie logo firmy na jednym z elementów ubioru zwraca uwagę i może zainteresować potencjalnych klientów. To dobry sposób na to, aby firma została zapamiętana, szczególnie, jeśli logo jest dobrze widoczne. Na których elementach odzieży warto umieścić firmową reklamę?
Koszulki T- shirt z nadrukiem
Nadruk na koszulce zwraca uwagę już z dużej odległości. Popularne T- shirty z nadrukiem są świetnym, doskonale widocznym sposobem na reklamę. Nadają się idealnie na zwyczajny dzień w pracy, a także na różnego rodzaju imprezy plenerowe. Dzięki swojej uniwersalności i wygodzie noszenia, koszulki mogą być wykorzystywane niemal w każdej branży. Często są używane przez pracowników marketów, którzy dzięki nim mogą wyróżnić się i są bardziej widoczni dla klientów. Z koszulek z nadrukiem korzystają też właściciele firm usługowych, pragnący w ten sposób zwiększyć prestiż swojej działalności.
Koszulki polo z haftem
Bardziej elegancką wersją koszulek są polówki, które wykorzystywane są w wielu różnych branżach. Koszulka polo może mieć nadruk, ale znacznie lepiej prezentuje się z wyhaftowanym logo, które podkreśla prestiż firmy. To wygodniejsza i nieco swobodniejsza alternatywa dla tradycyjnej koszuli, zapewniająca wygodę oraz profesjonalny wygląd. Koszulka polo z haftem, podobnie jak zwykły T-shirt może być noszona do pracy, ale sprawdzi się również podczas zobowiązujących wydarzeń związanych z firmą. Jest ona często stosowana wśród pracowników punktów gastronomicznych, obiektów sportowych, hoteli, a także w wielu innych placówkach obsługujących klientów.
Czapki z daszkiem
Mimo że czapka nie jest zbyt dużym elementem, potrafi skutecznie przyciągnąć wzrok i stanowić dobrą reklamę dla firmy. Dlaczego warto zainwestować w czapki z daszkiem z haftem logo? Ponieważ są one z reguły bardzo tanie i mogą pełnić rolę oryginalnego gadżetu reklamowego dla klientów firmy. Czapki z daszkiem są uniwersalne i pasują niemal na każdego. Tego rodzaju odzież reklamowa sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach służących promowaniu firmy, takich jak targi czy wydarzenia w plenerze. Ciekawy upominek pozwoli klientom lepiej zapamiętać firmę i promować ją w szerszym gronie.
Oprócz roli gadżetu firmowego, czapka z daszkiem stanowi także niezbędną ochronę dla pracowników wielu branż. Dotyczy to szczególnie tych, którzy narażeni są na słońce. Długotrwała ekspozycja na promienie słoneczne może prowadzić do niebezpiecznych konsekwencji, takich jak udar.
Kamizelki ocieplane i polary z logo
Do czego wykorzystywana jest ciepła odzież reklamowa? Najczęściej stosowana jest w magazynach lub chłodniach, gdzie korzystają z niej pracownicy. Kamizelki i polary z logo są też często używane przez pracowników firm zajmujących się transportem oraz pracujących przy obsłudze klienta w słabo ogrzewanych miejscach, np. budkach z jedzeniem, stacjach benzynowych czy lotniskach. Dzięki ocieplanym materiałom, mogą oni wykonywać swoją pracę w godziwych warunkach. Kamizelki i polary z logo są często zamawiane przez właścicieli firm, których pracownicy są narażeni na marznięcie. Zapewnienie optymalnych warunków do pracy to obowiązek pracodawcy. Dlatego ciepła odzież z logo jest hurtowo zamawiana w sklepach wykonujących nadruki.
Kurtki softshell z logo
Znacznie lepszą ochroną przed zimnem niż kamizelka czy polar, jest kurtka softshell. Jej istotną zaletą jest odporność na wodę czy wiatr, dzięki czemu świetnie sprawdza się na powietrzu i może być wykorzystywana przez pracowników firm, którzy wiele zleceń muszą wykonywać na zewnątrz, nie zawsze w sprzyjających warunkach. Kurtka softshell to skuteczna ochrona przed zimnem, deszczem i wiatrem, która umożliwia pracę między innymi ekipom budowlanym, ogrodnikom, służbom ratunkowym czy osobom pracującym na wysokościach. Oprócz dużej wytrzymałości i odporności na warunki atmosferyczne, zaletą tych kurtek jest także duża wygoda i nie krępujący ruchów fason.
Odzież reklamowa dla firm
Inwestowanie w ubrania z nadrukiem lub haftem znacznie podnosi prestiż firmy, pozwala się wyróżnić i być dobrze zapamiętanym przez klientów, pod warunkiem, że odzież jest dobrej jakości, a logo firmy jest precyzyjnie wykonane i doskonale widoczne. Ważne jest także, aby ubrania dla pracowników, szczególnie fizycznych, były wyprodukowane z naturalnych materiałów, które pozwalają skórze oddychać i zapobiegają poceniu się. Wysokiej jakości odzież z logo to świetny i niedrogi pomysł na zareklamowanie swojej firmy.